torsdag 16 december 2010

Februari = Bra månad

Februari månad ser jag fram emot!!

18-20 åker jag och tränar för Pether Markne och Sylve Söderstrand. Träningen är på Jump Club. Så jag tar lastbilen och bor där i dagarna tre :) Det är alltid lika trevligt att komma dit, fin anläggning, fina hinder, bra tränare, god mat mm mm...

Kommer hem från kursen på söndagen. På fredagen åker jag till Göteborg Horse Show. Biljetter är bokade och klara. Det ska bli jätteroligt =) Vi ska bo hos Malin (som köpte Wince) och hennes familj. Det ska bli roligt att se Wince igen också.

Annars rullar allt på som vanligt.. Hästarna känns väldigt pigga och glada..

Imorgon ska vi träffas ett stort hästgäng hemma hos Tette och äta god mat och umgås. Det ska bli väldigt trevligt! Jag och Linda Eriksson åker tillsammans dit, vi sover kvar och åker hem på lördag fm igen.

En fundering som jag har just nu är vilken klubb jag ska rida för nästa år.. Har fått ett bra erbjudande från TIRK. Men vi får se hur det blir, ingen panik att bestämma sig än..

Nu är det bara 8 dagar kvar till självaste julafton... Har helt ärligt talat inte köpt en enda julklapp än :( Hmm dax att sätta fart nu!!!

Det var allt för nu :)

Kramar



Walle spänner upp sig, tror han såg något ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar