söndag 5 december 2010

Julshow =)

Dagarna går... Igår var jag, Cissi, Lisa och Sandra till ridhuset för att jag skulle hoppa Issy =) Det gick jättebra, känner mig väldigt nöjd.

Idag har vi varit och hälsat på Scarlette hos Linda =) Hon mådde väldigt bra, rund och go ;) Vi hade med oss morötter som båda hästarna fick dela på.. Såg Scarlette dra några repor i galopp, och jag kunde inte se någon hälta alls... vilket känns väldigt skönt. :) Så hon kommer fortsätta stå i avelsboxen!! Hoppas på ett riktigt fint föl i april =)

Vi har även varit på TIRK:s Julshow idag... Den va jättebra.. Nikkie hade med sin kompis Maja..

Efter det så åkte vi till mamma o pappa för god mat, lite rödvin, tårta och kortspel =) Alltid lika trevligt :)

Nu ska jag ut i stallet och göra klart för kvällen...

Kramar



Nikkie med sin fina tomte :)



Fiiina Scarlette <3


Scarlette som trivs som fisken i vattnet <3






Bananer i pyjamas, blev bästa utklädnad i maskeradhoppningen på TIRK idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar