måndag 20 december 2010

Mycket ridning och julklappshandling

Idag har det varit full fart hela dagen. Började med att longera Kalle, sen red jag Issy och Walle, mockade och fixade i stallet.. Sen åkte vi till ridhuset med Hop-Zan. Jag är så stolt över honom, han hoppade jättebra idag :) Det var 3:e gången jag hoppade honom uppsuttet.. Han har mognat väldigt mycket.

Fin fina Hop-Zan





Kryssoxern som vi hoppade!



Efter allt var klart så åkte vi till Valbo och handlade julklappar. Vi lyckades hitta allt!! Så skönt att vara klar.. Hittade två tröjor till mig själv på HM också =) Vi kom hem lagom till kvällsfodringen.. Nu är jag riktigt trött!!

Imorgon är det tre hästar att ta hand om, jag ska till Scarlette och hälsa på, sen har Nikkie ridning på TIRK.

God Natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar