tisdag 13 april 2010

Våren är här!!



Äntligen är våren här. Hästarna står och njuter av solen i hagen!!



Ett annat gott tecken är att min ridbana har kommit fram =) Nu ska vi göra ordning så att den blir lite större, så inom en månad ska det vara klart! Det känns jättebra. Den kommer att få måtten 25*34 jämfört med 17*34 som den va innan. Det är bredden man vill åt, så nu kommer det att bli kanon :)





Så till tävlingarna i helgen: Va till Sala på lördagen med Skywalker! Han gick super!! Nolla i både 1.20 och 1.30!! Kändes väldigt bra.. Hade ändrat min ridstil precis som Anita ville. Gär ju inte att ändra allt på en gång, men nu är jag iallafall en bit på väg! Nästa tävling för Walle är på lördag på GRS!

Zlatan va till Jälla på söndagen!! Han tyckte allt var jättekonstigt. Framridningen gick jättebra, han va lite spänd men skötte sig bra! När vi sen kom in på banan så blev han spänd som en stålfjäder.. Han tittade på allt utom hindren. Fick en hel del nedslag, men han hoppade allt! Han behöver ut och få rutin. Komma till flera olika ställen och hoppa.

Ovan ser ni bilder när Nikkie var ute på en promenad med Tettes hund My! Hon va såå stolt. Själv promenerade jag med My´s mamma Mira =) Det va riktigt kanonväder!!!

Nej nu ska jag gå ut och njuta av solen =)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar