fredag 2 april 2010

GLAD PÅSK ALLA MINA BLOGGLÄSARE

Ska skriva en snabbis innan jag åker till jobbet!

Full fart som vanligt, men allt går så mycket lättare nu när man känner att våren är på väg :) Har blivit endel resor till ridhuset och mycket markarbete!

Hästarna känns bra, det är markarbetet vi måste jobba mera på.

Imorgon åker jag till ridhuset.. Ska hoppa Zlatan och ev lite med Walle också. Sen ska jag även hoppa en annan unghäst :)

Nästa vecka är det påsklov!!! Då ska Cissi bo här hela veckan =) OJ vad vi kommer få mycket gjort!! Vi ska ha riktig vårstädning.

På tisdag o onsdag ska jag träna för Anita Sande igen!! Det ser jag fram emot.

Nästa helg är en hel helg med tävlande. Först Sala på lördagen och sen Jälla på söndagen! Det blir premiär för Zlatan:) Spännande..

1 maj kommer en ponny hit för inridning, jättekul.. Den kommer stå här hela maj och hela juni!

Nu måste jag sticka!!

GLAD PÅSK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar