lördag 17 april 2010

Vad är en bal på slottet.....



Bild på Walle efter torsdagens markarbete i ridhuset =) Snygging!!

Vilken dag :( Vad är en bal på slottet? Åker till Gävle med en enorm motivation imorse.. Vad händer... Jo jag rider ihop med en annan tjej på framridningen pga av att ett "pucko" har stannat för att prata med en annan...Fick just reda på vem det var av Tette men men.. När vi inser detta är det för sent att göra något åt, bara att inse att man skulle krocka ordentligt.. Shit!! Vad ont det gjorde, jag hade ändå tur, det hade kunnat sluta värre.. Fick världens smäll på vänster ben, aj,aj,aj...

Men nu sitter jag här, och faktist känns det lite bättre i foten.. Men jag ska inte hoppas för mycket för jag har bara tagit det lugnt hela kvällen!

Hur som helst, dum som jag är bestämde jag mig för att försöka gå in och starta 1.20 iallafall,trots smärtorna, det gick sådär.. hade ett nedslag, orkade inte rida ihop honom på en distans. Kände att jag inte kunde sitta ordentligt i sadeln..

Jag är så stolt över Skywalker som styrde runt mig helt och hållet idag på en 1.20 bana, för han fick verkligen göra allt själv!! Underbara häst!! <3

Nu MÅSTE jag kurera mig till Hamre nästa helg!! Då vi ska starta 1.15 o 1.25 på lördagen och 1.30 på söndagen =)

Håll tummarna för att det går vägen!! :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar