fredag 7 februari 2014

Ny familjemedlem!

Go kväll :)

Dagarna bara springer iväg. .. nu är det fredag igen..

Idag har det varit en bra dag.  Började med att trimma Ilanta det gick bra när hon slappnade av.

Julia fick rida Blingan idag för jag hade lite ont om tid. Det såg väldigt bra ut. Vi ska jobba mycket med hennes galopp där hon är väldigt svag.

Sen visade jag Sam för kunder. Dom kom ända från Kiruna :) han skötte sig jättebra.  Nu får vi avvakta och se vad som händer.

Efter hästarna var klara så fixade vi stallen med allt som ska göras. Putsade och packade allt som ska med på kursen i helgen.  Det ska bli kul :)

På em åkte jag och Tomas in till Gävle för att hämta våran nya bil som vi har köpt.
Det är en Passat 2008 med 4-hjulsdrift, perfekt att dra transporten med. Nu när jag har utökat b-kort så får jag ju dra lite tyngre ekipage också :)

Nu är det dax att sova och ladda för två dagar hemma hos Tette och Björn i Bäcktorp :)

God natt!

Kram

1 kommentar:

  1. Bra köp! Har en likadan, superbra dragbil och drar bara 0,5 liter milen långkörningar dock utan släp då ;)
    Kram

    SvaraRadera