onsdag 12 februari 2014

Onsdag :)

Gårdagen rullade på i snabb takt som vanligt ;)

Jag och min bror var och hämtade spån på fm. Julia var här och red. När vi kom hem så fixade vi stallet. Sen åkte vi till Tierp och åt en god lunch :)

Idag har jag varit själv, jag har jobbat Nikkies ponny Ikaros. Sen har jag ridit Bling. De andra har vilat idag.

Ikaros smet ur hagen idag, han tyckte att det var roligare att hänga med dom stora killarna på lösdriften ;)

Jag körde en riktig helstädning inne hos hästarna idag, mockade ut mycket av bäddarna och ströade nytt och fint till alla :)

Imorgon ska jag och Julia ha en mysig frukost tillsammans,  sen ska vi göra stallet lite snabbt innan vi åker till Gävle. Jag ska in och koda om nycklar till nya bilen. Sen ska vi åka en sväng till Ryttarstugan :)

På em ska jag hoppa Ilanta och Bling!

Nikkie kommer hem och ska rida Ikaros också.

Nu är det hockey för hela slanten :) Sverige-Tjeckien :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar