fredag 3 januari 2014

God fortsättning på nya året!

Hej :)

Hoppas att ni har fått en bra start på nya året. Nytt år nya möjligheter.

Nu ska Ilanta igång på allvar, på måndag ska jag börja hoppa med henne. Hon har känts väldigt bra nu. Det ska bli spännande att se vad hon kan prestera den här säsongen. Hoppas på mera tävlingar det här året!

Rod-Rigo ska förberedas för 3-års testet. Det ska bli väldigt spännande. Jag kommer att ta hjälp att visa honom av Niklas Ålund eftersom han är stor och man ska kunna visa upp dem på ett bra sätt. Jag känner att jag inte klarar av att hålla samma tempo som Roddan. Jag kommer självklart att visa ridningen själv :)

Sweet åker hem imorgon. Hon är så gott som klar men tyvärr var hon lite "knackig" igår och idag (förmodligen en sträckning), det är ju halkigt i hagarna nu tyvärr :( och unghästar leker ju endel..
Hon kommer förmodligen tillbaka i vår för igångsättning.

Nikkie trivs väldigt bra med ponnyn som hon får rida på. Hon är verkligen den perfekta barnponnyn :)

Nu längtar jag till första tävlingen som blir i Lurbo den 2 februari.

Ha det gott ♥

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar