tisdag 7 januari 2014

Hej!

Usch vad jag känner mig trött! Spelar ingen roll hur länge jag sover jag är lika trött iallafall. Det måste ju vara brist på sol som gör det. Varje dag är ju bara grå och trist :(

Igår hoppade jag Ilanta. Hon har ju knte hoppat på ett tag så hon var mer vild än tam ;) hoppade en liten serie med travbom fram till ett kryss sen studs till ett kryss till, ett galoppsprång till ett räcke och ett galoppsprång till en oxer. Hon sög verkligen tag i hindren. Nästan lite väl mycket. Hon ska få hoppa i slutet av veckan igen :)

Jag hade även turen att få rida Hop-Zan för att Simona hade ont i nacken. Han kändes superfin :)
Hoppade samma serie med honom, han gjorde det jättebra.

Idag ska Ilanta trimmas, vi ska jobba med Arko och Nikkie ska rida på Zyrana.

Ha det gott :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar