lördag 28 december 2013

Ny häst!

Hej på er!

Nu är julen avslutad. Skönt om jag får säga det ;) Jag är jättenöjd med mina julklappar (trots att jag inte skulle få några) mamma har svårt att låta bli.. ;)

Jag har jobbat mycket under julhelgen.. det blir fina pengar i januari :D

Hoppas ni har haft en bra jul och att ni har fått spendera den med nära och kära ♥

För att komma till hästarna (som den här bloggen ska handla mest om) så går det jättebra :) unghästarna sköter sig väldigt bra. Jag har nu travat längre stunder på Sweet i båda varven :) nästa mål är att galoppera och efter det rida själv utan att bli longerad.

Julias häst Arko går det också bra med. Hon har travat på honom två gånger nu och sist travade hon ganska länge. Arko gör stora framsteg.

Idag har det kommit en ny ponny till gården. Det är Jennys som Nikkie och Jossan kommer att ha tillsammans. Den verkar vara supersnäll ♥

Bellis går nu hemma hos Jennys föräldrar i Svenskär. Hon kommer att få det jättebra där.

Jag gick av mitt pass i fredags morse. Nu är jag ledig i en hel vecka. Gissa om jag ska njuta ;)

Imorgon åker Nikkie på en ridkurs i två dagar som hon fick av morfar och morbror i julklapp. Tomas och jag passar på att åka till stan för lite shopping och mys.

Ha en trevlig kväll ♥

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar