måndag 30 december 2013

Måndag!

Hej hopp :)

Det blev inte riktigt som planerat idag. Jag och Julia skulle ha jobbat med unghästarna nu på fm. Men Julia messade imorse och har åkt på kräksjukan :( usch, fy och blä!! Så nu har jag varit ute och fixat stallet mm jag ska rida Ilanta lite senare idag. Sweet tänker jag ta ikväll när jag inte är själv hemma.

I em kommer Simona hit och tränar med Hop-Zan :)

Jag tänkte försöka hinna med lite städning här idag eftersom det är nyårsafton imorgon och vi får främmande :)

Ska även hämta hösilage...

Snart ska jag åka och hämta Nikkie på Tirk. Hon har varit på ridkurs med övernattning. Hon mejlade mig igår kväll och talade om att hon hade jätteroligt :)

Vi hade en riktigt bra em i stan igår. Köpte bla ett sällskapsspel ( med andra ord) det är jättekul. Det ska vi spela på nyår. Avslutade med att äta på Cheers. Alltid lika gott!

Sköt om er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar