torsdag 13 juni 2013

Hej bloggen :)

Förlåt. ...

Nu var det verkligen länge sen sist.. men dagarna bara springer iväg och jag har fullt upp med allt.

Nu är jag, Nikkie och hundarna på plats i Gagnef för tre dagars tävlande! Första meetinget i år som vi bor borta.

Jag har med mig Skywalker och Ilanta :)

Imorgon ska Ilanta starta 1m och Walle 1.20

Nikkie har haft skolavslutning idag så nu väntar ett långt härligt sommarlov :) superfint var det i kyrkan!

Hästarna som är kvar hemma mår bra. Mia sköter om dom nu när jag är borta :) jätteskönt att kunna hjälpas åt!

Vi har löshoppat Sirre och Rod-Rigo och dom såg superfina ut. Snart ska jag börja jobba på allvar med Rod - Rigo. 

Jag vill också tillägga att jag stormtrivs på gården :) kunde inte fått det så mycket bättre :)

Ett stort tack till alla som stöttar mig och hjälper mig! Ni är guld värda ♥♥ (ni vet vilka ni är) Kram på er ♥

Ett extra TACK till bästa Julia som alltid ställer upp för mig ♥

Nu blir det mys resten av kvällen!

Hörs imorgon igen (jag lovar)

God natt på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar