torsdag 5 november 2009

Unghästarna

Halloj!!
Här rullar dagarna i en rasande fart - Unghästarna har varit här hemma i drygt en vecka nu! I lördags bar det i väg till ridhuset - löshoppning - Jag tyckte att dom skötte sig jättebra. Det märktes att Hop-Zan hade gjort det förut - han visste precis hur han skulle göra. Gazza däremot tyckte att det var jättekonstigt till en början men mot slutet så gick det bra.

Annars tycker jag att jag har kommit långt med Hop-Zan. I dag har jag travat med honom på fyrkantsspåret och han sköter sig exemplariskt. Nästa gång när jag rider ska jag försöka rida utan att någon håller i linan. Men det kommer nog inte bli några som helst problem eller... :)

På lördag är ridhuset bokat och klart så då åker vi och löshoppar igen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar