söndag 31 augusti 2014

Bra start på söndagen :)

God förmiddag  :)

Jag glömde ju gratta min  kära sambo här som fyllde år igår. GRATTIS I EFTERSKOTT!

Vi hade en jättetrevlig kväll  hos Malin och Martin  i fredags. Det kommer vi göra om många  gånger  :)

Igår hade min kusin 50-års fest. Tomas var ute på jobb så han kunde tyvärr inte följa med. Det var väldigt trevligt.  God mat och rolig underhållning :)
Tack Carina för att vi fick komma :)

Imorse gick jag ut i stallet i skaplig tid. Jag har ridit tre hästar.  Gjorde det man inte ska.... red Roddan själv utan någon hemma, men det gick jättebra! Nu är jag inne och tar en kopp kaffe innan jag ska ut och mocka vidare.

Ikväll kommer våra föräldrar  över på lite födelsedagsfika. Blir en bra söndag :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar