onsdag 27 augusti 2014

Onsdag :)

Hej!
Igår kände jag mig krasslig så mamma fick komma och  hjälpa mig med  stallet.
Idag kände jag mig mycket bättre  så jag har ridit två hästar och longerat en.
Ilanta  kändes superfin idag, hon blir bättre och bättre för varje  vecka  :) det glädjer mig.
Ponnyn Nemo sköter sig jättebra.  Han var riktigt  fin idag när jag trimmade honom :)
Sen fick jag för mig att jag skulle lägga på sadel och träns på Roddan  och ut och longera.  Han visste direkt  vad det var frågan om.  Skönt! Hoppas att det  ser bra ut i munnen på honom så jag kan börja rida i slutet av veckan  :)
Nu på kvällen  har jag haft lektion med Nikkie och hennes ponny Ikaros.  Hon hoppade  studs och det gick jättebra  :)
Nu kom regnet och  Tomas är ute och sladdar banan. Den blir perfekt  till imorgon  när bästa Julia ska ta hand om hästarna  eftersom jag  jobbar :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar