måndag 8 april 2013

Dagen i Heby!

Ja det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig idag...

Började som sagt med att flyga av Ilanta :(

Sen hade jag planerat att starta henne i 1.10, men när jag satt och skrittade fram så var hon mer vild än tam. Gjorde luftsprång och bockade.  Så jag bestämde mig för att stryka henne.

Sen satt vi i cafeterian och pratade och insåg att dagen skulle bli väldigt lååång om vi skulle vänta tills det var Hop-Zan's tur... så vi bestämde oss för att stryka honom. Han fick hänga med som sällskap idag ;) det gör inget eftersom han hoppade så bra igår :)

Jag flyttade upp Skywalker till ett tidigare startnummer. Banan var stor för att vara en 1.20... men han kändes super och hoppade felfritt :) Det räckte till en 11:e plats :D

Dagen fick ett riktigt bra avslut :)

Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter! för mig innebär det jobb och tävling :)

Sov gott!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar