söndag 21 april 2013

Allt i sista sekunden!


Hej :)

Blir ett snabbt inlägg nu...

Igår så löshoppade vi hästarna här hemma, jag löshoppade Sirre, Rod-Rigo och Ilanta. Det gick jättebra :) Dom hoppade finfint.. Bådar gott inför framtiden :)

Idag åker jag till Göteborg i en vecka :) Jag ska jobba med teamet på Strömsbergs Gård! Det kommer bli både roligt och tufft. Långa dagar!

Idag började jag dagen med att försova mig :( (klantigt) ut och släppa ut alla hästar, fodra hos Linda, in äta frukost och packa allt, deklarera. Nu ska jag bara ta en dusch innan jag åker :) Har iaf hunnit med allt som jag skulle (nästan)

Jag ska försöka hinna blogga så mycket jag kan nerifrån Göteborg, men som sagt jag kommer ha fullt upp så vi får se hur mycket jag hinner!

Ha det bäst så hörs vi snart igen :D

Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar