lördag 13 april 2013

Vilken dag!!


Riktigt skitväder idag, men det var bara att åka till Gävle ändå och starta laget!

Men med facit i handen så var det ju lätt värt det :)

VI VANN!!!!!

Simply the best ;)




Skywalker och jag var först ut... Vi satte en nolla. Det var 10 hinder och 13 språng. En tvåkombination och en trekombination.. Krävande bana.. Mycket fel var det!

Sandra red som nummer två och hade ett nedslag, Ottilia hade två nedslag och Bim satte en nolla :)

Vi slutade på fyra fel totalt... Piteå slutade också på 4 fel, det gjorde att det blev en spännande omhoppning :)

Jag var först ut, det blev felfritt igen och en bra tid :) Sandra satte en nolla hon också, med en bra tid! Ottilia rev tyvärr sista hindret efter en jättefin runda.. Bim felfri igen. Allt avgjordes på Piteås sista ryttare, som red felfritt... Men vi hade bättre sluttid än vad dom hade :)

Segern var vår!! Så j-la skönt!! 6000 kr i premier och ett fint täcke, och självklart den fantastiska lagkänslan :)

Jag kan inte beskriva känslan att sitta på denna fantastiska häst!! Han är verkligen tillbaka igen :) Jag älskar`t

Nu har jag bara allt att ta rätt på imorgon... Det är bara lera på ALLT!! Men det var det värt :)

Ha en trevlig kväll!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar