söndag 7 mars 2010

På väg hem

Nu sitter vi i lastbilen påväg hem från Ljungby! Jag är jättenöjd med min start idag. Hade ett nedslag på hinder nr två. Han hoppade lite snett över det och det var en oxer så han petade ner frambommen. Jag tyckte kanske att han kändes en aning trött idag, men ju längre banan gick ju bättre hoppade han.

Summan av den här helgen tycker jag är helt godkänd. Det är ju alldeles i början på säsongen och vi har redan startat en 1.30 :)

Nästa tävling är om två veckor i Falun. Då ska jag starta 1.20 och 1.30, det ser jag fram emot!!

Nästa tisdag ska jag åka hem till Nina Göransson och träna för Anita Sande.. Känner att jag behöver ha någon som tjatar på mig.. Sen även bra med nya tips..

Inatt stannar jag och Walle kvar hos Tette, så ikväll blir det en smaskig pizza som avslutning på en riktigt rolig helg.. Det var längesen jag skrattade så mycket!! Otroligt kul med så positiva människor omkring sig, det behöver man :)

Imorgon ska jag åka och hälsa på Hop-Zan en sväng på morgonen innan jag rullar hemåt igen!

Kram

1 kommentar:

  1. Så kul har vi haft!!! jag har sådan värk i alla muskler som man använder då man skrattar, helt sjukt!!!
    Vi får åka på fler tävlingar och sprida vår possitiva energi runt landet!!!
    Nananalalalalala!!!!!!
    kram tette

    SvaraRadera