fredag 1 mars 2013

Tävlingen i Högbo :)


Hej!

Jag är otroligt nöjd med dagen :) Hästarna har hoppat jättebra!

Skywalker startade 1.10 avd b, jag hann ju inte rida avd a eftersom jag jobbade inatt. Rosett blev det iallafall. Det känns väldigt skönt att ha tillbaka "gamla" Walle igen :)

Hop-Zan fick gå 1.20 idag, han var jättefin. Tyvärr ett nedslag på 9a, jag vet egentligen inte vad som hände mer än att vi rev ;) Jag är supernöjd med honom. Fina hästen!



Min dag började sådär... Försov mig på jobbet, snurrade med gulis på Pilbovägen (mötte en idiot som körde på min sida av vägen) fattar inte hur jag INTE hamnade i tämnarån... Men jag sitter ju här nu ;) Tur att hästarna levererade idag haha :)

Jag och Julia har putsat allt efter dagens tävling, hästarna står redo för att åka imorgon bitti igen :)

Jag har strukit Ilanta, hon ska få gå en lokal tävling istället.

Nu blir det soffhäng!

Kram

Ps. Filmerna kommer förhoppningsvis ut under kvällen :) Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar