onsdag 16 september 2009

Upp och ner.

Hejsan!
Det har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden, har inte vetat riktigt vad jag ska skriva.

Scarlette är nu MR röntgad, jag har inte fått svaren än men jag tror inte att det såg så bra ut. Tur att hon är ett sto, för då kan vi ta föl efter henne. Vi har i alla fall bestämt oss för att betäcka henne i vår!!

Skywalker är kollad i munnen. Tänderna var i stort behov av en raspning - det är nu fixat! I går var jag och hopptränade för Lotta Björe. Det gick skapligt - fick mycket bra tips och råd. Hon tyckte att jag hade en underbar häst!!

Zlatan har varit ute på äventyr två dagar förra veckan! Han bestämde sig för att springa igenom tråden - två dagar i rad!! Han har fått endel sårskador. Det ser bättre ut nu men han får ta det lugnt några dagar till.

Zeppolin ska dessvärre in till Ultuna imorgon, hon har fått några konstiga sår och bölder på tungan. Imorgon ska de göra en biopsi på henne - vi får efter det veta vad det kan vara! Hon har börjat dregla mycket senaste veckan - det var därför Heidi tog ut en veterinär. Faktiskt egentligen för att kolla hennes tänder ifall det kunde ha varit det som var problemet - Riktigt så enkelt var det inte. Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!!

I morgon åker jag, Pelle, Nikkie och mamma till Karlstad. Jag ska tävla fredag-söndag med Skywalker. Det ska bli jätteskönt att komma iväg för det har varit så mycket tråkigheter senaste tiden.

Jag har nog glömt att berätta att våran katt "Knoll" blev påkörd för tre veckor sen. Så nu är det väldigt tomt i stallet.
Men syrran är kvar och hon verkar ta det ganska bra nu!!

Som ni ser så hade jag inte så mycket positiva saker att berätta, hoppas på mera i helgen :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar