tisdag 8 september 2009

Scarlette


En bild på Nikkie och sin nya maskeradkostym.. Hon gillar den skarpt!!

Nu till lite tråkigare nyheter! Scarlette är halt igen - i dag har jag varit med henne på Mälarkliniken. Hon visar hälta på rakt spår och jag lämnade henne kvar för att i morgon ska man göra en MR röntgen.
Tyvärr kommer inte svaret förrän om en till två veckor. Jag är nu inställd på att det kommer att bli en lång konvalecent. Det är ju förmodligen något allvarligare eftersom det hela tiden kommer tillbaka. Veterinären hade en teori om vad det kunde vara men vi får väl se om hon har rätt eller inte. Det är bara att hålla tummarna..

Jag ska hämta hem henne på torsdag igen och då tar jag med mig Skywalker så att dom ska få kolla hans tänder.
Annars rullar allt på som vanligt. Jag hann inte rida idag eftersom jag skulle jobba också. Men Mikaela var snäll och gjorde det åt mig.

Kram

1 kommentar:

  1. Vilken härlig färg på klänningen - LIME!
    Passar Nikkie perfekt - ser jag.

    SvaraRadera