fredag 4 juni 2010

Strömsholm!!









Idag har jag, Nikkie och mamma varit på Strömsholm och tittat på tävlingar!!

Det va sol och moln om vartannat, tröja på när molnen kom och tröja av när det var sol... Men det var perfekt tävlingsväder iallafall!

Vi tittade på 1.50 hoppningen! Tette var med på Lagana och dom gjorde en riktigt bra runda som slutade med 8 fel.. Det räckte till finalen på söndag =) GRATTIS!!

Har också beställt hinder från Safety System. Det blev 8 cavalettiblock, 12 hinderstöd och 20 bommar!! Känns jättebra! Jag ska hämta allt på måndag =)

Hittade också mina sporrar som jag har letat efter!! Sen köpte mamma ett nytt bett till Walle som jag tror kommer passa honom väldigt bra!

Olle fick ett nytt flugtäcke (lika som Walle) jag vet ju att det är riktigt bra!

Vi avslutade dagen med att åka och hälsa på Hop-Zan och sin nya kompis Eroz.. Dom såg ut att må väldigt bra! Hop-Zan var riktigt tjock! Så mat finns det gott om!
Tog även lite bilder som ni ser =)

Imorgon är det full fart igen, Wince har kommit och ska börja jobbas, sen är det alla andra hästar!

Jag skulle behöva en tjej till som hjälper mig i stallet! Det är bra att ha körkort eftersom det ligger på landet. Men ni är välkomna att höra av er om ni känner er sugna =) Det är allt från ridning till stallskötsel..

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar