fredag 11 juni 2010

Årsta Runsten 2010

Första dagen på Runstenshoppet är nu avklarad, med ett jättebra resultat tycker jag =) Jag hade ett nedslag redan på andra hindret. Det var mitt fel, det var ett relaterat avstånd med åtta galoppsprång, jag red på sju för att det var lite ont om tid.. Det straffade sig med ett nedslag! Klantigt :(

Men det viktigaste var att hästen hoppade super =) Underlaget var tyvärr inte det bästa, det är på gräs och det regnade hela förmiddagen.. Hoppas det blir bättre väder till imorgon!

Jag startar 1.30 imorgon "kväll" Det tar ganska lång tid här..

Imorgon kommer mamma, pappa och Nikkie och tittar... Det ska bli jättekul =) Tette har med sig sina hundar så då blir Nikkie nöjd!

Nu ska jag umgås med trevligt sällskap!!

Kraaam






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar