tisdag 22 juni 2010

DRAMMEN

Idag är det dax att åka =) Jag ska bara packa ut det sista, fläta Walles man sen är det bara att tuta och köra.

Jag åker till Tette idag pga att hästarna måste kollas igenom av veterinär innan avresa in i Norge.

Vi startar resan mot Drammen imorgon bitti kl fyra... Jag tycker att det ska bli riktigt roligt!

Idag ska jag trimma Walle lite hemma hos Tette.

Jag ska självklart också hälsa på Hop-Zan när jag ändå är i närheten.

Tyvärr kommer jag inte kunna blogga någonting när jag är i Drammen. Det är så himla dyrt att använda mobila bredbandet utomlands. Men mamma som bor på hotell kanske kan skriva någon rad iallafall :)

Annars får ni se fram emot ett riktigt långt inlägg med filmer och bilder när jag har kommit hem!!

GLAD MIDSOMMAR ALLA!!!!

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar