onsdag 13 januari 2010

Fortfarande kallt...

Idag red Mikaela och jag ut en runda med hästarna, det är fortfarande väldigt kallt så man får tänka sig för så man inte överanstränger dom i kylan! Mysigt var det iallafall. Tur att man blir varm av att rida :) Nedan ser ni bilder på hästarna hur dom såg ut när vi kom tillbaka..

Annars är allt bra! Jag hoppas det blir mildare snart, jag vill verkligen komma igång på allvar igen. Walle känns super!! Han är pigg o busig men ändå väldigt lyhörd, vilket jag ser som ett väldigt gott tecken!!

Den här långdragna kylan har tyvärr gjort att vattnet har frusit i omgångar för oss inne i huset.. Nu har vi fått igång allt utom köket.. Hoppas det också kommer igång snart. Annars tycker jag att det är riktigt mysigt på vintern. Det är ju faktisr flug, mygg och bromsfritt ;)

Vi har inte kunnat åka till ridhuset som planerat den här veckan för Nikkie har varit hemma och är sjuk. Men nästa vecka måste vi försöka komma iväg..

Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar